Technische interventie: uw installateur is het best geplaatst
Het kan gebeuren dat uw verwarmingsketel, warmtepomp of zonnsesysteem in panne valt of dat een onderdeel vervangen moet worden. Uw gebruikelijk installatie- en servicebedrijf is het best geplaatst om u te helpen in dit geval.
Probleem identificeren
U kan zelf, indien u dit wenst, het probleem identificeren door de foutcode op te zoeken. Op basis van de foutcode van uw verwarmingsketel kan u meer informatie bekomen over de storing.
Geef hierbij eerst de referentie van uw toestel in: de naam van het product of de eerste letters van het type/van het serienummer. Na selecteren van het juiste toestel uit de lijst kan u de foutcode ingeven.
> Opzoeken toestel en foutcode
Storing verhelpen als u een Service Plus contract heeft
Indien u een Viessmann Service Plus onderhoudscontract mét interventies voor pannes heeft kan u direct een interventie aanvragen op basis van de gegevens van het contract.
Wachttijden zijn afhankelijk van de periode van het jaar. We plannen een afspraak wanneer mogelijk. Hier vindt u volledige informatie en prijzen van het Viessmann Service Plus onderhouds- en interventiecontract.