Technische interventie: uw installateur is het best geplaatst

 

Het kan gebeuren dat uw verwarmingsketel, warmtepomp of zonnsesysteem in panne valt of dat een onderdeel vervangen moet worden.  Uw gebruikelijk installatie- en servicebedrijf is het best geplaatst om u te helpen in dit geval.   

Probleem identificeren

U kan zelf, indien u dit wenst, het probleem identificeren door de foutcode op te zoeken.  Op basis van de foutcode van uw verwarmingsketel kan u meer informatie bekomen over de storing.

Geef hierbij eerst de referentie van uw toestel in: de naam van het product of de eerste letters van het type/van het serienummer.  Na selecteren van het juiste toestel uit de lijst kan u de foutcode ingeven.

> Opzoeken toestel en foutcode

 

Storing verhelpen als u een Service Plus contract heeft

Indien u een Viessmann Service Plus onderhoudscontract mét interventies voor pannes heeft kan u direct een interventie aanvragen op basis van de gegevens van het contract.

Wachttijden zijn afhankelijk van de periode van het jaar.  We plannen een afspraak wanneer mogelijk.  Hier vindt u volledige informatie en prijzen van het Viessmann Service Plus onderhouds- en interventiecontract.